whc warehouse calendar icon
SYSTEM AWIZACJI DOSTAW
Przejrzysty program do awizacji rozładunków i załadunków w Twoim magazynie
whc warehouse calendar software screenshot
Jeden kalendarz z wszystkimi awizacjami

Wszystkie Twoje dostawy (i odbiory) w jednym miejscu. Efekt? Ład, porządek i jednoznaczność

dostawcy sami się zapisuja na termin

Kontrahenci sami się zapisują na termin, Ty widzisz kalendarz jako całość

System awizacji działa w przeglądarce online

Harmonogram dostępny online przez przeglądarkę z każdego urządzenia

whc warehouse calendar software screenshot
PRZEJRZYSTE AWIZACJE
automation icon

Kontrahenci sami się wpisują - kalendarz sam się wypełnia - ty jedynie ustalasz limity

time icon

Masz pełną kontrolę nad każdą awizacją, możesz je zatwierdzać i odrzucać

money icon

Wszystko skonfigurujemy za Ciebie, zaimportujemy niezbędne dane z Twoich systemów np. ERP

chat icon CHCĘ WYPRÓBOWAĆ
KILKA LICZB
10 + firm
1000 + awizacji
1 + lat rozwoju systemu
SYSTEMU UŻYWAJĄ
ZAPYTAJ O SYSTEM
ODPOWIEMY W CIĄGU MAX KILKU GODZIN
Twój służbowy adres e-mail
Twoje pytanie odnośnie systemu
×
JAK DZIAŁA SYSTEM?
question icon
  1. Twoi dostawcy z całego świata dostają link do systemu
  2. Dostawcy wpisują się w harmonogram w wybranym przez siebie terminie i oknie czasowym
  3. Awizacje pojawiają się w harmonogramie
  4. Kierowca podjeżdża rozładować towar powołując się na awizo
  5. Jeśli kierowca się spóźnił lub nie dotarł - odnotowujemy to w systemie
whc product box
FUNKCJE SYSTEMU - SPIS
  • Dostawy i Odbiory
    System obsługuje zarówno operacje INBOUND jak i OUTBOUND. Można je łatwo rozróżnić w harmonogramie po kolorze. System umożliwia proste dodawanie awizacji do harmonogramu zarówno przez pracownika magazynu (działu logistyki) jak i samego dostawcę / przewoźnika (lub klienta w przypadku odbiorów). Proces dodawania awizacji przez dostawcę (przewoźnika), a także przez klienta (w przypadku odbiorów) jest w pełni konfigurowalny. Awizacji mogą podlegać oprócz dostaw i odbiorów inne rodzaje zdarzeń magazynowych (takie rodzaje możesz dowolnie definiować na etapie konfiguracji systemu)
  • Różne lokalizacje
    Możesz obsługiwac w ramach systemu wiele lokalizacji tj. magazynów, centrów dystrybucyjnych lub zakładów produkcyjnych. Każda taka lokalizacja posiada własne bramy (doki).
  • Harmonogram, filtry
    Czytelny harmonogram pozwala w prosty sposób przeglądać, edytować, dodawać i usuwać awizacje. Dostepne są dwa tryby wyświetlania harmonogramu: nowoczesny w formie timeline oraz klasyczny, tabelaryczny kalendarz. Harmonogram wzbogacony jest w rozbudowany system filtrów, pozwalający szybko odnaleźć interesujące nas w danym momencie awizacje. Możemy filtrować po: dostawcy (kliencie), magazynie, bramie magazynowej, rodzaju zdarzenia magazynowego, jednostce ładunkowej, statusach, komentarzach. Raz ustawione filtry można zapisać w formie podręcznej zakładki.
  • Definiowanie i zarządzanie jednostkami ładunkowymi
    System umożliwia definiowanie dowolnych jednostek ładunkowych (np. różne typy palet, kontenery, paczki etc.). Każda zdefiniowana jednostka ładunkowa (np. Europaleta EPAL) zawiera określoną ilość bazowej jednostki ładunkowej (rozumianej jako ilość sztuk towaru). Pozwala to na każdym etapie dokładnie szacować wielkość dostawy, przewidywać czas rozładunku itd.
  • Ograniczanie odgórne ilości dostaw / odbiorów - moduł limitów
    System umożliwia definiowanie limitów na wielu poziomach i pod wieloma kryteriami np. "max 40 awizacji dziennie" lub "max 30 palet w poniedziałki w oknie 8:00 - 10:00" ale także "max 3 podjazdy firmy XYZ Sp. z o.o. w dniu 24.12.2022 r. pod dok nr 3"
  • Magazyny i bramy magazynowe (doki, rampy)
    Możliwość swobodnego definiowania i zarządzania nieograniczoną ilością magazynów i bram magazynowych (przypisanych do tych magazynów). Każda awizacja może (lub musi) być przypisana do takiego magazynu (lub magazynu i bramy). Wybór magazynu i bramy w ramach tworzonej awizacji może następować po stronie dostawcy (klienta) lub po stronie magazynu (np. dział logistyki). Wybór bramy może następować automatycznie na podstawie aktualnego obciążenia.
  • Zarządzanie użytkownikami systemu
    Możliwe jest swobodne tworzenie nowych użytkowników (bez ograniczeń). Każdy użytkownik ma przypisaną rolę w systemie (np. dostawca, magazynier, logistyk, administrator). System umożliwia tworzenia własnych ról z precyzyjnym określeniem uprawnień. Użytkownik może zostać utworzony w systemie w wyniku rejestracji. Taka rejestracja może być dokonywana przez zewnętrzną firmę chcącą zaawizować np. dostawę. Możliwość takiej rejestracji może zostać całkowicie wyłączona. Każdy dostawca (klient) ma w systemie przypisanego "Account managera / Opiekuna" mówiąc inaczej "Operatora" tj. pracownika obsługującego prośby o awizację etc.
  • Zamówienie jako podstawa awizo
    System może być tak skonfigurowany, aby awizacje były zawsze tworzone na bazie zamówień. Dotyczy to zarówno Dostaw jak i Odbiorów. Zamówienia mogą być automatycznie i masowo importowane z Twoich systemów.
  • Zlecenie transportowe jako podstawa awizo
    System może być tak skonfigurowany, aby awizacje były zawsze tworzone na bazie Zleceń Transportowych. Dotyczy to zarówno Dostaw jak i Odbiorów. Takie Zlecenia Transportowe mogą być automatycznie i masowo importowane z Twoich systemów.
  • Masowy import użytkowników (kontrahentów) do systemu
    Posiadamy doświadczenie jeśli chodzi o masowy import kont użytkowników do naszego systemu z innych systemów. Mówimy tu dostawcach (oraz klientach w przypadku gdy mówimy o odbiorach magazynowych). Jeśli Twoja firma współpracuje z wieloma firmami i przeraża Cię konieczność utworzenia tak wielu kont użytkowników to uspokajamy - wszystko można zautomatyzowac :) Co więcej - zaprojaktowaliśmy prosty mechanizm powiadamiania dostawców (klientów) o utworzeniu konta w systemie awizacji - i co za tym idzie - o nowej formule współpracy w zakresie transportu (takie powiadomienie wysyłane jest automatycznie za pośrednictwem wiadomości e-mail w momencie utworzenia konta).
  • Okna czasowe (sloty czasowe)
    System umożliwia dowolne definiowanie okien czasowych dla różnych dni tygodnia (i jeśli zachodzi taka potrzeba - dla różnych dat). Przykładowo w poniedziałki mogą istnieć trzy okna czasowe: 7:00 - 12:00, 12:00 - 16:00, 16:00 - 20:00 natomiast w piątki tylko dwa okna: 7:00 - 12:00 i 12:00 - 15:00. Dodatkowo wyjątkowo w dzień 31.12.2022 r. (sylwester) mamy tylko jedno poranne okno 7:00 - 12:00.
  • Load balancer
    System może działać w trybie tzw. "load balancera". Polega on na automatycznym przydzielaniu doku (rampy) do każdej nowej awizacji w taki sposób, aby równoważyć ich obciążenie.
  • Proces awizacji - dowolna konfiguracja
    Chcesz, aby dostawcy sami się wpisywali w harmonogram w "wolne sloty", a następnie dział logistyki akceptował takie prośby o awizacje? Nie ma problemu, kwestia konfiguracji. Może jednak wolisz, aby to dział logistyki sam wszystko wprowadzał do harmonogramu? Nie ma problemu. A może nie chcesz, aby w ogóle ktoś musiał zatwierdzać rezerwacje i po prostu dostawca awizuje i podjeżdża? Też ok. Dodatkowo dostawy i odbiory mogą posiadać zupełnie odmienny proces awizacji i wymagać podania zupełnie innych danych. W ramach konfiguracji takich procesów awizacji możesz zdefiniować dowolną "ścieżkę statusów". Transport się spóźnia? Możesz ustawić by automatycznie zmieniał się status na "spóźniona" lub "niedoszła". System można dowolnie konfigurować pod tym kątem.
  • Dowolne dane w ramach awizacji
    Chcesz, aby dostawca podczas wypełniania formularza awizacji podał dodatkowo numer telefonu do kierowcy? Nie ma problemu. A może numer gadu-gadu? Albo wgrał zdjęcie swojej żony? Nie ma problemu! :) System umożliwia zdefiniowanie dowolnych danych wymaganych przez system w ramach awizacji, w tym pliki. Niektóre dane awizacji mogą pozostać ukryte dla dostawcy np. wewnętrzne uwagi / komentarz logistyka (np. odnośnie zdjęcia żony ^^).
  • Powiadomienia e-mail
    System awizacji wyposażony jest w automat e-mail'owy, który powiadamia o ważnych zdarzeniach. Może np. powiadomić dostawcę o zmianie terminu dostawy dokonanej przez dział logistyki. Albo o dodaniu uwagi / komentarza do awizacji. Może także przypomnieć o nadchodzącym transporcie 1-dzień przed. Takie powiadomienia e-mail mogą też być wysyłane przy okazji zmiany statusu na X. Treść takich wiadomości "powiadamiających" możesz dowolnie modyfikować. Możesz także dodawać kolejne powiadomienia, lub usuwać istniejące. Każda wiadomość może zawierać "przyciski" do wykonywania konkretnych akcji (np. zmiana statusu awizacji na Y). Istnieje w tym zakresie bardzo wiele możliwości konfiguracji.
  • Raporty
    System umożliwia generowanie raportów np. raportu średniego czasu rozładunku, raportu top 30 niepunktualnych dostawców, raportu porównawczego ilości awizacji r/r, k/k, m/m etc. (ta opcja jest ukryta w DEMO).
  • Rejestrowanie opóźnień i niedoszłych transportów
    System mierzy czasy między statusami, rejestruje spóźnienia i niedoszłe transporty.
  • Załączniki, dokumenty, pliki
    System może przechowywać w ramach awizacji dowolne pliki w tym np. dokumenty WZ, PZ, delivery note, faktury, zdjęcia towaru etc. Istnieje możliwość zdefiniowania odgórnych wymagań odnośnie załączników. Takie wymagania mogą dotyczyć typu pliku, rozmiaru, ilości plików. Załączniki mogą być wymagane lub opcjonalne.
  • Super prosty widok dla dostawców / przewoźników
    Wiemy z doświadczenia, że jednym z największych wyzwań podczas wdrożenia systemu awizacji jest przekonanie dostawców (przewoźników), że nowy proces umawiania dostaw będzie z korzyścią dla wszystkich. Argumentów przemawiających za tą tezą jest mnóstwo (kierowcy nie czekają na rozładunek, nie irytują się, morale się zwiększa, cenne zasoby sie uwalniają, nie ma pośpiechu i stresu). Natomiast to co jest nie mniej ważne to łatwość z jaką dostawca / przewoźnik / spedytor / kierowca może się zaawizować. Nasz system został zaprojektowany tak, by to właśnie z punktu widzenia dostawcy system był maksymalnie prosty, intuicyjny i "ekspresowy" w użyciu. Dostawca (przewożnik), a także klient (w przypadku odbiorów) przechodzi przez bardzo krótki proces dodawania awizacji (na telefonie bądź komputerze). Dodanie awizacji zajmuje dosłownie 1-3 minuty.
  • Logi z systemu
    System rejestruje wszystkie akcje wykonywane w jego obrębie i zapisuje je w formie logów. Każdy log opatrzony jest dokładnym czasem oraz informacją jaki użytkownik wykonał akcję. W każdej chwili możesz pobrać logi w celu np. zidentyfikowania użytkownika (pracownika), który dodał awizację X.
HISTORIA NASZEGO KLIENTA
question icon
  • W ciągu zaledwie 1-miesiąca Opinie naszego klienta zaczęły się zmieniać z 1-gwiazdkowych na 5-gwiazdkowe

  • Kierowcy podjeżdżają w ustalonych godzinach na plac i są od razu rozładowywani (załadowywani)

  • Kierowcy nie czekają, a Twój magazyn (zakład produkcyjny) ma rozłożoną pracę na cały dzień, brak stresu, brak pomyłek

  • W przypadku firmy Invest Raw cały proces tj. od nawiązania kontaktu do ostatecznego wdrożenia systemu zajął dosłownie kilka dni
TWOJE DANE SĄ BEZPIECZNE
automation icon

Działamy zgodnie z ISO 27001. Posiadamy przemyślane procedury bezpieczeństwa.

time icon

Twoje dane są chronione, nie udostepniamy ich nikomu, gwarantujemy poufność umownie

money icon

Compliance + RODO: Działamy w zgodzie z Polskim i Europejskim Prawem

chat icon POLITYKA BEZPIECZEŃSTWA
SYSTEM AWIZACJI - DLACZEGO WARTO WDROŻYĆ? CO ZYSKASZ?
question icon
  • Wyraźne zwiększenie wydajności pracy magazynu / fabryki
  • Koniec niepotrzebnej frustracji na placu rozładunkowym - dzięki planowaniu operacji INBOUND / OUTBOUND już nigdy nie doświadczysz kolejek aut, zatorów oraz związanej z nimi frustracji
  • Jasne zasady i procedury - trzymając się sztywnych reguł tj. terminów, okien czasowych, uporządkowanego obiegu informacji łatwiej jest wprowadzić i utrzymać rygor przestrzegania harmonogramu
  • Uwolnienie cennych zasobów - dzięki przerzuceniu obowiązku umawiania się na dostawców, Twoi pracownicy mają więcej czasu na inne działania
  • Precyzyjny pomiar - system mierzy czas rozładunków / załadunków i generuje z tych danych raporty - pozwala to wyłapać "wąskie gardła" i je zlikwidować
  • Przewidywalność działań pozwala na mądre i efektywne planowanie pracy i urlopów pracowników magazynu (pracowników fabryki) oraz inwentaryzacji. To z kolei wpływa pozytywnie na morale pracowników (mniejsza rotacja).
  • Mniej pomyłek, mniej opóźnień - brak losowości w całym procesie zmniejsza ryzyko pomyłek, awarii i problemów, które powodują opóźnienia
  • Równomierne obciążenie doków (zrównoleglenie prac) - system awizacji umożliwia automatyczne przydzielanie doków na podstawie ich obciążenia
  • Zyskasz wiarygodność wśród partnerów - współpraca realizowana w usystematyzowany i przewidywalny sposób ukazuje Twoją firmę jako profesjonalnego i wiarygodnego partnera biznesowego, zwiększając obustronne zaufanie. Udana współpraca to polecenia, a polecenia to nowi klienci i nowe możliwości rozwoju.
  • Większa skalowalność - Uporządkowany, zautomatyzowany i zinformatyzowany proces jest punktem wyjścia do łatwego skalowania działalności
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA (FAQ)
  • Dla kogo jest ten system? Kim są nasi klienci?
    Większość naszych klientów to firmy produkcyjne, dystrybutorzy, importerzy, eksporterzy oraz sklepy internetowe. Nie ma tutaj dominującej branży, obsługujemy m.in. branżę budowlaną, branżę recyclingową, wyposażenie domu etc. System będzie użyteczny dla każdej firmy, która w ramach swojej działalności przyjmuje dostawy (rozładunki) w swojej lokalizacji i/lub wydaje towar w postaci załadunków (odbiory).
  • Czy można przetestować system za darmo?
    Oczywiście, udostępniamy specjalną bezpłatną wersję demo online. Wystarczy kliknąć TUTAJ
  • Czy dostosowujecie system pod klienta?
    Oczywiście, przy każdym wdrożeniu jesteśmy otwarci na dodatkowe funkcjonalności lub modyfikacje, które mają na celu przystosowania systemu do potrzeb.
  • Czy można zrezygnować np. po 1 miesiącu?
    Tak, wykupując licencje wybierasz na jaki okres chcesz się zobowiązać. Po upływie tego okresu możesz zrezygnować.
  • Czy są możliwe integracje z zewnętrznymi systemami?
    Tak. System WHC może być zintegrowany z dowolnym systemem. Każda integracja wymagać będzie pracy programisty i jest osobno wyceniana.
  • Czy zanim podejmę decyzję o zakupie otrzymam kompletną wycenę?
    Oczywiście - każda "szyta na miarę" wersja systemu jest najpierw precyzyjnie wyceniana. Wycena jest podzielona na poszczególne funkcjonalności (można np. spośród 8 omawianych funkcji wybrać ostatecznie tylko 3). Taka wycena zostaje przesłana na Twoją skrzynkę e-mail i nie jest w żaden sposób zobowiązująca. W każdej chwili można zrezygnować. Zrezygnować można również po zakupie (po upływie okresu trwania wykupionej licencji).
  • Czy system obsługuje język angielski?
    Tak, oczywiście. Język angielski jest w pełni wspierany przez system (włączając w to wsparcie dla odmiennych formatów dat i czasu). Co więcej - system sam wykrywa język używany w przeglądarce i przełącza język interfejsu, tak aby użytkownik nie musiał tego robić ręcznie (chodź oczywiście ma taką możliwość).
  • Czy system obsługuje inne języki niż PL i EN?
    Tak, przewidujemy możliwość rozszerzenia systemu o wsparcie dowolnego innego języka (np. niemiecki, ukraiński itd.)
  • Czy jest możliwość przypisania do każdego kontrahenta (dostawcy) innej osoby odpowiedzialnej?
    Tak, do każdego kontrahenta (dostawcy) przypisywany jest tzw. "operator". Każdy operator może mieć własne konto administratora w systemie lub mieć jedynie uprawnienie do zatwierdzania (odrzucania) awizacji przypisanych kontrahentów.
  • Czy system obsługuje tzw. bramy magazynowe?
    Tak oczywiście! Bramy są przypisywane do konkretnych lokalizacji (rozumianych jako: magazyn, centrum dystrybucyjne lub zakład produkcyjny). System umożliwia zdefiniowanie wielu lokalizacji, gdzie każda z nich zawiera n-bram. *Pojęcie "brama magazynowe" może być w systemie rozumiane szerzej jako np. "pole załadunkowe / rozładunkowe".
  • Czy kontrahent (dostawca) dokonując awizacji może załączyć dokument magazynowy?
    Tak, w systemie przewidziana jest taka opcja. Kontrahent (dostawca) ma możliwość załączenia dowolnego pliku. Podczas wdrożenia systemu można dowolnie ustawić wymagalność, rozmiar i ilość takich załączników. Następnie z poziomu kalendarza w panelu administratora można takie załączniki (w postaci plików) pobrać.
  • Na ilu urządzeniach można korzystać z systemu?
    Nie ma żadnych ograniczeń co do ilości urządzeń
  • Czy można korzystać z systemu na urządzeniach mobilnych?
    Tak! Szczególnie dopracowana jest wersja mobilna widoku DOSTAWCY (KLIENTA), tak aby stworzenie awizo trwało maksymalnie 5 minut i to nawet w trakcie trzęsienia ziemi :) dzięki tak dużej prostocie użytkowania systemu dostawcy (klienci) dużo chętniej podporządkują się nowym zasadom umawiania transportów :)
  • Jaki jest koszt systemu?
    Koszt całego systemu wraz z:
    - załączeniem Twojego logotypu i nazwy firmy do systemu
    - konfiguracją
    - konsultacją
    - zdalnym przeszkoleniem pracowników
    zaczyna się od 137zł netto / miesiąc. Zawsze podpisujemy prostą i czytelną umowę. Pełny cennik dostępny jest tutaj: CENNIK SYSTEMU AWIZACJI
  • Kto dodaje awizo w systemie?
    Tutaj mamy pełną dowolność. Proces można ustawić tak, aby awizacje dodawał Kontrahent (Dostawca / Odbiorca), Spedytor (Przewoźnik) lub Ty sam (tzn. osoba obsługująca system w Twojej firmie). Z naszej strony rekomendujemy, aby awizo wprowadzał kontrahent lub spedytor (odciążamy w ten sposób Twoich pracowników).
  • Czy system jest hostowany na Waszych serwerach?
    Tutaj jesteśmy bardzo elastyczni. Chętnie zapewnimy hosting po naszej stronie, natomiast jeśli zależy Tobie na hostingu na własnym serwerze - nie ma problemu.
  • Czy system przechowuje dane osobowe (RODO)?
    System umożliwia przechowywanie danych personalnych kierowców, natomiast na etapie konfiguracji można to wyłączyć tzn. wyłączyć przechowywanie danych osobowych i wtedy system "nie podpada pod RODO".
DOSTOSUJEMY SYSTEM POD TWOJE POTRZEBY
question icon
Możesz zakupić "pudełkową" wersję systemu w super przystępnej cenie lub zamówić personalizację. Nie jest to na ogół duży koszt. Wycena jest szacowana na podstawie roboczogodzin programisty.

Przykładem takich dodatkowych funkcjonalności mogą być:
  • Powiadomienia SMS kierowców
  • Integracje z zewnętrznymi systemami np. w zakresie automatycznego importu zamówień / awizacji / kontrahentów
  • Możliwość generowania raportów np. raporu spóźnień dostawców, raport średniego czasu trwania rozładunków, raport porównujący ilości awizacji m/m, k/k, r/r etc.
  • Weryfikacja zgodności towarów w dostawie ze stanem na fakturze
  • Zintegrowanie z fizycznymi kolektorami danych (skanerami kodów kreskowych)
KIM JESTEŚMY?
Nazywamy się "BC Software"
Jesteśmy Producentem Oprogramowania z Poznania
Działamy nieprzerwanie 5 lat na rynku
Mamy dziesiątki zadowolonych klientów
Tworzymy software dla e-sklepów i magazynów
ZOBACZ NASZĄ UMOWĘ
contract
whc product box
  • Jako firma wyznajemy ideę jasnych zasad współpracy, nie mamy nic do ukrycia
  • Nie mamy oporu przed udostępnieniem treści naszej umowy, którą podpisujemy z klientami
  • Pobierz naszą umowę i sprawdź czego dokładnie możesz oczekiwać od współpracy z naszą firmą
  • Chcemy abyś miał wszelkie powody, by nam zaufać
  • Liczymy na przejrzystą komunikację również z Twojej strony
  • Umowa zawiera m.in. gwarancję bezawaryjności systemu z wysokim, gwarantowanym poziomem dostępności Usługi SLA
  • Umowa zawiera także wiele innych gwarancji, np: gwarancję czasu reakcji na zgłoszenie do 48h, gwarancję darmowych aktualizacji, gwarancję wsparcia (support)
  • *Umowa udostępniona tutaj dotyczy opcji wdrożenia "w chmurze" tj. na naszych serwerach z uwzględnieniem personalizacji tj. dostosowania systemu pod Twoje potrzeby
CASE STUDY KLIENTA
MAGAZYNY NA UL. 28 CZERWCA I UL. POLNA (POZNAŃ)
patiimaks logo
Firma Patiimaks
W związku z otwarciem nowego magazynu właściciel sklepu internetowego patiimaks.pl szukał efektywnego rozwiązania automatyzującego jego pracę. Jednym z elementów było uporządkowanie dostaw. Podstawowe wdrożenie trwało niecały miesiąc. Po kilku miesiącach od wdrożenia efektywność pracy magazynu wzrosła o 30-40%
concept clipart
chat icon DARMOWE DEMO
Nowa wersja 2.0v już jest!
question icon
  • Dnia 17 stycznia 2023 r. odbyła się premiera nowej wersji 2.0v systemu awizacji WHC. Jeśli nie widziałeś jeszcze nowej wersji koniecznie zobacz nasze DEMO
  • W nowej wersji zmieniło się.. wszystko!. Oczywiście na lepsze! Rozbudowany system limitów, swobodne definiowanie magazynów i bram czy rozbudowany moduł statusów to tylko część z nich. Koniecznie sprawdź sam!
  • Wersja 2.0v posiada dużo więcej opcji konfiguracji. Awizacje mogą dotyczyć nie tylko dostaw i odbiorów. Możesz definiować swoje własne rodzaje zdarzeń magazynowych. W ramach każdego takiego rodzaju możesz zdefiniować zupełnie odrębny proces awizacji i wymagać zupełnie innych danych od dostawców / klientów.
  • Wersja 2.0v to podział na magazyny i bramy magazynowe (doki). To także rozbudowany system użytkowników, ról i uprawnień. Dodatkowo możesz definiować dowolne dane przechowywane przez system w ramach awizacji.
  • Proste API umożlwia pozwala na integracje z innymi systemami (np. systemem WMS, ERP).
question icon
SYSTEM W "CHMURZE" - GWARANCJE
  • Regularny backup Twojej bazy danych
    Jeśli zdecydujesz się na opcję "system w chmurze" będzie on znajdował się pod naszym nadzorem. W związku z tym zobowiązujemy się do regularnym backupów (wykonywania kopii zapasowych) Twoich danych wygenerowanych przez wszystkich użytkowników korzystających z Twojej instancji systemu.
  • Wsparcie specjalistów, nie stażystów
    Gwarantujemy wykwalifikowany persoonel obsługujący Twoje zgłoszenia. Nigdy nie pozostawimy tej roli osobie niekompetetnej nieznającej zawiłości naszego systemu. Zawsze będzie to osoba z wiedzą techniczną gotowa Ci pomóc z każdym problemem.
  • Czas reakcji na zgłoszenie do 48 godzin
    Ekspresowo reagujemy na zgłoszenia klientów. Zazwyczaj mieścimy się w kilku godzinach. Wszystko po to abyś nie musiał o nic się martwić, a ewentualne problemy są rozwiązywane błyskawicznie.
  • Darmowe aktualizacje rozszerzające funkcjonalność systemu
    Nasz system awizacji jest bezustannie wzbogacany o nowe funkcjonalności. Decydując się na nasz system z opcją "w chmurze" gwarantujemy całkowicie darmowe aktualizacje, dzięki którym i Ty otrzymasz dostęp do najnowszych funkcji (nawet lata po wdrożeniu).
OPINIE FIRM O SYSTEMIE
"Nad uporządkowaniem dostaw myśleliśmy dłuższy czas (...) System firmy BC Software był dostosowywany pod nasze specyficzne potrzeby. Efekty nie były widoczne od razu ale ostatecznie po 2 miesiącach wydajność zauważalnie wzrosła (brak opóźnień itd)." ~ Właściciel Patiimaks.pl
"Musze przyznać, że 'postawienie' systemu trwało znacznie dłużej niż zakładaliśmy, natomiast dzięki zaangażowaniu firmy usuneliśmy wszystkie wynikłe problemy i na chwile obecną jest zauważalna poprawa wydajności (generujemy znaczne oszczędności)."
"W początkowej fazie rozmów na temat systemu było kilka wątpliwości związanych z wdrożeniem w naszym dość nietypowym magazynie (...) Ostatecznie obsługa magazynu jest lepiej zorganizowana i działa o wiele sprawniej." ~ Właściciel sklepu Frupo
reviewers clipart
OPINIE UŻYTKOWNIKÓW KOŃCOWYCH
"Zarządzanie dostawami jest w porównaniu do poprzedniego systemu dużo prostsze i ma więcej funkcji. Łatwiej jest się odnaleźć w zapchanym kalendarzu dzięki przemyślanym filtrom." ~ Magazynier sklepu Frupo
"W pierwszym miesiącu działania było kilka niedociągnięć, natomiast to co trzeba docenić to bardzo szybka reakcja na błędy i ekspresowa naprawa (...) Polecam gorąco!" ~ Pracownik Patiimaks.pl
"Awizacje ułatwiają pracę na magazynie, nie ma niepotrzebnych opóźnień i stresu (...) Systemu WHC używa się intuicyjnie i nie było potrzebne żadne męczące szkolenie" ~ Magazynier Patiimaks.pl
user clipart
KOMPETENTNY ZESPÓŁ SPECJALISTÓW
bc software CEO photo
Mateusz But
Full-stack (Angular, Node.js, Python)
Project Manager z 5-letnim stażem. Programista pasjonat. Inżynier. Analityk biznesowy.
bc software CEO photo
Maksym Chocieszyński
Backend (Java Spring)
Doświadczenie na stanowisku TechLead, DevOps+SysOps. 15-letnie doświadczenie programisty, pierwsze programy pisane już w wieku 12 lat.
meeting photo
bc software CEO photo
Jesteś sceptyczny? Nie znasz nas, nie wiesz czy możesz nam zaufać na tyle by rozpocząć współpracę? Ludzka sprawa! Wspiera i poleca nas m.in. renomowany Poznański Park Naukowo-Technologiczny
Strona korzysta z cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce.